Spółka PKP Intercity zanotowała po pierwszym kwartale sześcioprocentowy wzrost przewozów pasażerów, a z jej oferty skorzystało prawie 10 mln osób – mówi Marek Chraniuk, prezes zarządu. - Poprawiła się też jakość naszych usług.
- Szczególnie było to zauważalne w okresie szczytów przewozowych, także ostatnio w maju – zaznacza prezes Chraniuk. - Wywiązaliśmy ze wszystkich pokładanych w nas oczekiwań.
Zarząd spółki stawia na jakość oferty. Jest to przede wszystkim realizowane przez zakupy i modernizację taboru. Łącznie w wieloletnim planie taborowym okres 2016-20 (z opcją do 2023 r.) spółka przeznaczy na to 7 mld zł.
- Do użytku już weszło wiele nowoczesnych wagonów, z nowymi rozwiązaniami technicznymi, z dostępem do dla osób niepełnosprawnych, przewożenia rowerów, itp., a także mniej zawodne – dodaje Marek Chraniuk. - W sumie na kolej wjeżdża i wjedzie nowa jakość.
Więcej w naszej rozmowie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: 7 mld zł robi swoje. Na kolej wjeżdża nowa jakość