Andrzej Bittel o harmonogramie Luxtorpedy. Najpierw 230 km/h, potem nawet 300 km/h

Andrzej Bittel o harmonogramie Luxtorpedy. Najpierw 230 km/h, potem nawet 300 km/h
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Podpisana umowa o współpracy między PKP Intercity a NCBR wpisuje się w założenia programu Luxtorpeda. Zakłada on osiągnięcie kilku celów – mówi Andrzej Bittel, wiceminister infrastruktury.

Chodzi o taki rozwój zdarzeń, aby krajowi producenci wytwarzali innowacyjny w polskich warunkach tabor, w długich seriach. Będzie on bardziej atrakcyjny dla zamawiających, dzięki wprowadzeniu wielu nowości technicznych i sprawdzony w testach, czyli będzie miał dla nich większą wartość operacyjną.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Andrzej Bittel o harmonogramie Luxtorpedy. Najpierw 230 km/h, potem nawet 300 km/h

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!