Brexit może podtopić brytyjską gospodarkę morską

Skutki Brexitu dla światowej żeglugi morskiej i firm z jej otoczenia mogą być różne, w zależności od segmentu, ale i... instytucji oceniającej. Prawdopodobnie najwięcej stracą firmy brytyjskie.

Według brytyjskiej firmy analitycznej Alphaliner, wyjście Wielkiej Brytanii z UE będzie miało niewielki wpływ na transport kontenerowy. 

Obecnie kraj ten ma tylko 1,5 proc. udziału w światowym wolumenie przeładunków drobnicy w kontenerach, a udział portów brytyjskich systematycznie maleje od ponad dziesięciu lat – z poziomu 3 proc. w 2000 r., do 1,2 proc.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Brexit może podtopić brytyjską gospodarkę morską

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!