XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Ciężkie pociągi towarowe w Polsce będą raczej wyjątkiem, niż regułą

Ciężkie pociągi towarowe w Polsce będą raczej wyjątkiem, niż regułą
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Oczekiwanie poprawy efektywności kolejowych przewoźników towarowych opiera się na tym, że stopniowo będzie rosła średnia prędkość handlowa pociągów cargo dzięki modernizacji torów, z obecnej ok. 21 km/h do ok. 50 km w latach 2020-2023.

Ale czy alternatywą, wcześniejszą w realizacji lub uzupełniającą pierwsze rozwiązanie nie może być bardziej powszechne wprowadzanie na tory tzw. ciężkich pociągów? Są one uruchamiane w kilku krajach.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ciężkie pociągi towarowe w Polsce będą raczej wyjątkiem, niż regułą

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!