XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Co będzie miało Pendolino, czego nie ma Flirt?

Co będzie miało Pendolino, czego nie ma Flirt?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Na początku października br. rozpocznie się montaż 20 ośmioczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych Flirt, jakie zamówiła 18 listopada 2013 roku PKP Intercity.

Dostarcza je konsorcjum firm Stadler i Newag, które wygrało przetarg. Pudła wagonów i wózki kołowe wyprodukuje pierwsza z tych firm, a druga zajmie się ich zabudową i wyposażeniem. Zakład Stadlera w Siedlcach będzie montował skrajne człony pociągów, a następnie całe pojazdy zostaną zespolone w fabryce Newag w Nowym Sączu.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Co będzie miało Pendolino, czego nie ma Flirt?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!