Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Dacia i Renault - małżeństwo z rozsądku

Autor: Renault, wnp.pl (AG)
03-07-2009 16:45
Dacia i Renault - małżeństwo z rozsądku

Od daty przejęcia przez Renault, 2 lipca 1999 r., firma Dacia liczy się na motorynku i jest jednym z filarów strategii Grupy Renault.

Rumuńska marka zaczęła wyprzedzać swoje czasy, dzięki gamie unikalnych modeli, Dacia stała się symbolem nowego stylu konsumpcji w sektorze. Zachęceni atrakcyjnymi cenami, uspokojeni powiązaniami Dacii z Renault klienci uznali Dacię za atrakcyjną pod względem stosunku ceny do zalet użytkowych. Młoda gama pojazdów - Logan, Logan MCV, Logan Van, Logan Pick-up i Sandero - to pięć modeli wprowadzonych na rynek w ciągu pięciu lat. Dacia jest przy tym marką charakteryzującą się systematycznym wzrostem sprzedaży: blisko milion egzemplarzy Dacii sprzedanych od momentu wprowadzenia na rynek modelu Logan w 2004 r., wzrost o 11,7% w roku 2008 i o 15,5% w ciągu pierwszych pięciu miesięcy roku 2009. Dacia przeszła ewolucję od marki krajowej do marki o zasięgu światowym - w 2009 r. jest sprzedawana w ponad 50 krajach.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 273 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 269 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP