Nowe oferty, wymiana lokomotyw, zwiększenie dostępności i niezawodności taboru, a także poprawa rentowności spółki - to warunki poprawy konkurencyjności DB Schenker Rail Polska na polskim rynku kolejowym, który znów psuje się z powodu spadku przewozów, jak i prawdopodobieństwa stosowania niedozwolonych praktyk.
Wyniki grupy
Spółka konsekwentnie realizuje strategię dostawcy usług premium w obrębie silnej, europejskiej sieci DB Schenker Rail - mówił Schreyer.
Grupa ta, którą tworzy centrala we Frankfurcie n. Menem i 14 spółek podległych w 11 krajach, w 2011 roku zatrudniała 32,5 tys. pracowników. Uzyskała 4,9 mld euro przychodów, wykonując pracę przewozową 112 mld tnkm. Na stanie grupa miała 3600 lokomotyw i 107 tys. wagonów.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: DB Schenker Rail widzi potencjał rynku kolejowego