Długa droga do zmiany modelu finansowania infrastruktury kolejowej

Długa droga do zmiany modelu finansowania infrastruktury kolejowej
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

- Proces udziału budżetu państwa w funkcjonowaniu kolei rozwija się, a wraz z nim udział w kosztach bezpośrednich finansowania utrzymania infrastruktury, co ma przełożenie na poziom stawek dostępu do niej przez przewoźników, ale nie możemy zakładać, że będzie miał on gwałtowny przebieg, lecz ewolucyjny - powiedział w wywiadzie dla wnp.pl Andrzej Massel, wiceminister infrastruktury.

Od nowego ministra oczekuje się radykalnych zmian w polityce kolejowej, w tym szczególnie poprawy stanu infrastruktury. Ale wydaje się, że kluczowy problem kolei jest natury politycznej i znany od lat; brakuje na nią pieniędzy z budżetu.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Długa droga do zmiany modelu finansowania infrastruktury kolejowej

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!