- Proces udziału budżetu państwa w funkcjonowaniu kolei rozwija się, a wraz z nim udział w kosztach bezpośrednich finansowania utrzymania infrastruktury, co ma przełożenie na poziom stawek dostępu do niej przez przewoźników, ale nie możemy zakładać, że będzie miał on gwałtowny przebieg, lecz ewolucyjny - powiedział w wywiadzie dla wnp.pl Andrzej Massel, wiceminister infrastruktury.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
- BUDOWA DRÓG ALERT | RSS
- FINANSOWANIE ALERT | RSS
- PRZEWOŹNICY ALERT | RSS
- PRYWATYZACJA ALERT | RSS
- ZADŁUŻENIE ALERT | RSS
- PKP ALERT | RSS
- FUNDUSZ KOLEJOWY ALERT | RSS
- LINIE KOLEJOWE ALERT | RSS
- PKP PLK ALERT | RSS
- REMONTY ALERT | RSS
- MASSEL ANDRZEJ ALERT | RSS
- INWESTYCJE KOLEJOWE ALERT | RSS
- INFRASTRUKTURA ALERT | RSS
- FUNDUSZE UNIJNE ALERT | RSS
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Długa droga do zmiany modelu finansowania infrastruktury kolejowej