W pierwszym półroczu 2007 DPD Polska zanotowała wzrost obrotów o ponad 40 proc., w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego.
- Przyrosty jakie osiągamy w segmencie międzynarodowym są dużo wyższe niż w krajowym - mówi Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska.
Do najważniejszych projektów rozpoczętych w tym roku przez DPD Polska należy budowa dwóch oddziałów w Poznaniu i Gdańsku, których otwarcie przewidywane jest na jesień bieżącego roku. Równolegle prowadzone są prace, w ok. 30 oddziałach w kraju, dotyczące powiększenia powierzchni magazynowych istniejących obiektów bądź przeprowadzki do innych lokalizacji. 9 i 10 sierpnia nastąpiło otwarcie dwóch nowych oddziałów w Koszalinie i Słupsku.
Jak podkreślają przedstawiciele spółki, prowadzenie inwestycji na tak szeroką skalę nie byłoby możliwe bez wsparcia finansowego właściciela DPD Polska, czyli francuskiej poczty La Poste.
W pierwszym półroczu 2007 roku doszło do oficjalnej zmiany nazwy firmy z Masterlink Express na DPD Polska. Do końca tego roku wszystkie samochody kurierskie oraz oddziały zostaną oznakowane nowym logo DPD, tym samym zakończy się formalny i wizualny proces re-brandingu firmy.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: DPD Polska: wzrost obrotów o 40 proc.