Dziewięciu chętnych do budowy S6 z Szemudu do Gdyni

Dziewięciu chętnych do budowy S6 z Szemudu do Gdyni
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Dziewięć ofert wpłynęło w przetargu na realizację drogi ekspresowej S6 dla odcinka z Szemudu do Gdyni - poinformowała we wtorek Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

Zamawiający, czyli GDDKiA przewidziała na to zadanie 852,9 mln zł.

Najtańszą ofertę przedstawiła spółka Pol-Aqua, która chce zrealizować zadanie za 817,1 mln zł. Druga w kolejności oferta pod względem wartości złożona została przez Metrostaw Polska, a jej wartość to 818,5 mln zł. Najdroższa oferta opiewa na 1,1 mld zł i złożona została przez Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor.

Wszystkie oferty przewidują realizację inwestycji w ciągu 34 miesięcy i udzielenie 10 lat gwarancji.

Oto pełna lista ofert:
1. POL-AQUA Sp. z o.o. – 817,11 mln zł; 
2. Metrostav Polska SA – 818,46 mln zł; 
3. Konsorcjum firm: Strabag sp. z o.o., Strabag Infrastruktura Południe sp. z o.o. - 827,68 mln zł; 
4. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia S.A. (lider), Mirbud SA – 844,88 mln zł; 
5. Budimex SA – 853,76 mln zł; 
6. Konsorcjum firm: Societá Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A. (lider). INSO Sistemi per le Infrastrutture Sociali S.p.A., NDI sp. z o.o., NDI SA – 860,95 mln zł; 
7. Konsorcjum firm: Porr Polska Infrastructure SA (lider), Porr Bau GmbH (Partner) – 888,98 mln zł;
8. IDS–BUD SA – 945.87 mln zł; 
9. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp. z o.o. – 1,07 mld zł.

Początek zadania znajduje się za węzłem Szemud, a koniec odcinka zadania znajduje się za węzłem Gdynia Wielki Kack, na istniejącej Obwodnicy Trójmiasta.

Odcinek tej drogi ekspresowej ma mieć ok. 20,2 km długości oraz dodatkowo 2,9 km ma mieć długość rozbudowywanego odcinka istniejącej Obwodnicy Trójmiasta. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku i pas awaryjny. Z kolei na odcinku Chwaszczyno - Gdynia Wielki Kack oraz na odcinku Obwodnicy Trójmiasta w obrębie węzła Gdynia Wielki Kack - ze względu na natężenia ruchu - będą to trzy pasy ruchu.

Na trasie zostaną wybudowane trzy węzły drogowe: "Koleczkowo", "Chwaszczyno" zespolony z "Gdynia Dąbrowa" oraz rozbudowany węzeł "Gdynia Wielki Kack.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dziewięciu chętnych do budowy S6 z Szemudu do Gdyni

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!