Niezależny operator pocztowy, firma InPost chce uzyskać w ciągu trzech lat 10 proc. rynku usług pocztowych. Obecna wartość rynku w kategorii wagowej powyżej 50 g, w której działa spółka, to 1 mld zł.
Cele strategiczno-rozwojowe InPost zakładają wprowadzanie 5 nowych usług rocznie. Docelowo w 2008 roku spółka będzie dysponować paletą 15 produktów z branży pocztowej, rozpocznie także świadczenie usług finansowo-ubezpieczeniowych i wprowadzi obsługę przesyłek międzynarodowych. Wśród nowych usług znajdą się także: paczka pobraniowa czy usługi ukierunkowane na e-handel.
Od początku tego roku spółka otworzyła już dziewiętnaście nowych oddziałów, czyli w 60 proc. wykonała plan uruchamiania sieci Punktów Obsługi Klienta przewidziany na rok bieżący. Dzięki nowoczesnej infrastrukturze InPost doręcza miesięcznie ponad 2 mln przesyłek.
W lipcu 2007 roku InPost wprowadził także do swojej oferty nowe struktury wagowe korespondencji, klienci firmy będą mogli nadawać przesyłki niestandardowe, czyli paczek dowolnego formatu i wagi we własnych opakowaniach.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: InPost chce zdobyć 10 proc. rynku usług pocztowych