InPost stawia na obsługę e-handlu

InPost stawia na obsługę e-handlu
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

O 142 proc. wzrosła w 2016 r. liczby obsługiwanych przesyłek Grupy InPost. Jest to głównie efektem trzykrotnego zwiększenia wolumenu przesyłek kurierskich.

Silne wzrosty zanotowały przesyłki też polecone e-commerce, o 149 proc. - informuje zarząd.

Według niego, nadal stabilnie rośne segment paczkomatów InPost, który obsłużył o 79 proc. więcej paczek w porównaniu do 2015 roku.

Z ofertę kurierską spółka wystartowała w lipcu 2015 roku.

- W ciągu zaledwie 18 miesięcy rozbudowaliśmy biznes kurierski do poziomu, do którego nasza konkurencja musiała dochodzić wiele lat – mówi Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.- Już teraz jesteśmy znaczącym graczem w sektorze logistycznym, a nie powiedzieliśmy ostatniego słowa.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: InPost stawia na obsługę e-handlu

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!