Jeżeli przełamanie na rynku przewozów kontenerowych, to jakim kosztem?

Jeżeli przełamanie na rynku przewozów kontenerowych, to jakim kosztem?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Dwanaście z 25 największych na świecie linii żeglugowych w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2016 r. doznało spadku zysku netto, w porównaniu rok do roku, o łącznej wartości 13 mld USD. Średnio stracili oni po 163 USD za przewiezione 1 TEU ładunku.

Jest to konsekwencją spadku stawek transportu oceanicznego. Np. średnia cena frachtu spot na szlaku handlowym Szanghaj - Rotterdam była aż do 618 USD za TEU niższa rdr, co oznacza równowartość 0,06 USD za milę, szacuje holenderska firma konsultingowa Dynamar.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jeżeli przełamanie na rynku przewozów kontenerowych, to jakim kosztem?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!