XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Klient pyta komputer o stan przesyłki

Klient pyta komputer o stan przesyłki
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Dział Obsługi Klienta DHL Parcel uruchomił automatyczny system rozpoznawania mowy (ASR).

Jest to samoobsługowy portal informacji głosowej, który umożliwia rozpoznawanie mowy, a następnie przekształcić go na czytelny komunikat dostarczony do oprogramowania.

Dzięki temu klienci mogą w szybki sposób sprawdzić status przesyłki, podając tylko numer listu przewozowego, bez konieczności połączenia z konsultantem infolinii.

- ASR z pewnością przyczyni się do usprawnienia pracy Customer Service, co będzie szczególnie ważne w okresach zwiększonego zapotrzebowania na usługi kurierskie np. przed świętami - zapewnia Malwina Głowacka, dyrektor ds. Obsługi Klienta DHL Parcel Polska - Ponadto umożliwimy naszym klientom sprawdzenie statusu przesyłki przez całą dobę, nie tylko jak dotychczas poprzez informację na stronie www, teraz także za pośrednictwem automatycznego systemu na naszej centrali.

Łódzki dział obsługi klienta zajmuje się zapytaniami telefonicznymi i mailowymi z całej Polski.

Jak zapewnia spółka, sprawdzenie statusu przesyłki poprzez ASR to pierwszy krok mający na celu przyśpieszenie i ułatwienie kontaktu klienta z działem obsługi. Kolejne będą obejmowały takie procesy jak złożenie zlecenia czy wycena kosztu nadania paczki.

Dostawcą systemu ASR jest firma Pirios, mająca bogate doświadczenie w branży Call Center. Firma ta dostarczyła także system telefoniczny, który obsługuje  największą linię alarmową w Polsce - 991.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Klient pyta komputer o stan przesyłki

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!