Na kolei mieliśmy do czynienia z prawie 20-letnimi zaniechaniami w modernizacji i „zwykłym” brakiem postępu technologicznego. Realizowane od początku dekady na wielką skalę inwestycje z pewnością przyniosą istotny postęp, ale nie przełom w jej funkcjonowaniu. Na zakończenie rozliczania bieżącej perspektywy finansowej (w 2023 r.) kolej w Polsce kolej osiągnie być może zaledwie średni standard europejski - prognozuje Przemysław Gorgol, p.o. dyrektora Centrum Unijnych Projektów Transportowych.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
- MERCHEL IRENEUSZ ALERT | RSS
- MAMIŃSKI KRZYSZTOF ALERT | RSS
- PKP PLK ALERT | RSS
- PKP ALERT | RSS
- CELIŃSKI KRZYSZTOF ALERT | RSS
- SIEMENS ALERT | RSS
- GORGOL PRZEMYSŁAW ALERT | RSS
- CENTRUM UNIJNYCH PROJEKTÓW TRANSPORTOWYCH ALERT | RSS
- CUPT ALERT | RSS
- EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY ALERT | RSS
- TRANSPORT KOLEJOWY ALERT | RSS
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Kolej przyszłości. Co na torach po 2023 roku?