Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Kolejarze się kłócą, a pasażer cierpi

Autor: PAP
16-01-2013 05:28

Kolejny absurd na polskiej kolei. Spółki PKP InterCity i Przewozy Regionalne nie umieją porozumieć się w sprawie wspólnej infolinii dla pasażerów. W efekcie podróżni są kompletnie dezinformowani - stwierdza "Dziennik Polski".

Jak relacjonuje Michał Stilger z PR, spółka musiała uruchomić swoją osobną infolinię, bo PKP IC podała, że od 10 lutego nie będzie informować o pociągach PR.
Stilger zarzeka się, że jego spółka wielokrotnie próbowała dogadać się z PKP IC, by nadal funkcjonowała jedna wspólna infolinia. "Niestety, w spółce PKP IC nie było woli porozumienia się" - mówi.

Zupełnie inaczej sytuację przedstawia Beata Czemerada z PKP IC: "mimo naszych apeli o współpracę PR wolały uruchomić własną infolinię".

Czemerada relacjonuje, że jej spółka wielokrotnie spotykała się z PR. "Spotkania te miały na celu prowadzenia wspólnej informacji. Nie przyniosły one jednak efektów, czego sygnałem było uruchomienie odrębnej infolinii podającej wyłącznie informacje o ofercie PR" - mówi.

Jak podkreśla "DP", do zgody pewnie więc nie dojdzie, a na całej kłótni jak zwykle ucierpią pasażerowie. Bowiem dotąd mało kto myślał, do której spółki dzwonić ws. swojego pociągu.
Podobał się artykuł? Podziel się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 322 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 269 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP