Kolporter dzieli spółki i rozwija saloniki

Kolporter dzieli spółki i rozwija saloniki
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Spółka Kolporter powstała 20 lat temu jako biznes związany z gwałtownym rozwojem rynku prasy. Czy teraz, kiedy rynek prasy przechodzi ogromną metamorfozę, a także wyraźny spadek sprzedaży gazet i czasopism, Kolportera czekają kłopoty?

– Rynek prasowy od długiego czasu nie jest już głównym polem działalności Grupy Kapitałowej Kolporter - dzięki dystrybucji prasy uzyskujemy mniej niż 30 procent naszych przychodów, co nie zmienia faktu, że będziemy konsekwentnie dążyć do utrzymania pozycji lidera na tym rynku. - mówi specjalnie dla nas Krzysztof Klicki, prezes zarządu Kolporter Holding, 100-procentowy właściciel wszystkich spółek tworzących Grupę Kapitałową Kolporter.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kolporter dzieli spółki i rozwija saloniki

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!