Korzyści i zagrożenia z eksploatacji ULCVS

Korzyści i zagrożenia z eksploatacji ULCVS
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W ciągu najbliższego 1,5 roku ponad 60 proc. zdolności przewozowych drobnicy w kontenerach na liniach z Azji Wschodniej do Europy przypadnie na statki ultra wielkiej pojemności.

Według szacunków firmy analitycznej SeaIntelligence Consulting, te ultra kontenerowce (ULCVs, o pojemności od 18 do 21 tys. TEU) już obecnie mają około 35 proc. udziału w całkowitej zdolności produkcyjnej.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Korzyści i zagrożenia z eksploatacji ULCVS

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!