Schenker, największa pod względem obrotów firma logistyczna w Polsce, planuje dalszą rozbudowę swojej działalności. Wielkość powierzchni magazynowej, obecnie wynosząca 70,5 tys. mkw., przekroczy w przyszłym roku 100 tys. mkw.
– W roku finansowym 2008/2009, który zamkniemy w marcu 2009 r., nasze przychody z logistyki wzrosną o 23 proc., do 450 mln zł – podaje dyrektor FM Polska Yann Belgy. Firma w poprzednim roku obrachunkowym otworzyła lub rozbudowała magazyny w Pruszkowie, Mszczonowie, Piotrkowie, Błoniu i Rydze. W bieżącym otworzyła nowy magazyn w Olszowej k.Brzegu, gdzie paczkuje gumy do żucia dla Cadbury.
W 2009 r. FM Logistic wyda w Polsce kilkanaście milionów euro na inwestycje.
– Polska, obok Czech i Słowacji, należy do najbezpieczniejszych krajów regionu – uważa szef FM Logistic na Europę Środkową Carlos Velez. Dodaje, że przedsiębiorstwo specjalizuje się w obsłudze dóbr konsumpcyjnych i nawet na Węgrzech i w Rumunii, które kryzys uderzył najmocniej, nie widać spadku sprzedaży kosmetyków.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Kryzys jest szansą dla firm logistycznych na przejęcie transportu od producentów