Logistyka i e-commerce: sztuka dopasowania się do klienta

Logistyka i e-commerce: sztuka dopasowania się do klienta
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Jak zmienia się obsługa informatyczna logistyki i kto za kilka lat stanie się dominującym klientem w branży e-commerce - zastanawiali się goście panelu poświęconego związkom transportu i handlu internetowego podczas Europejskiego Kongresu Logistycznego ONECARGO w Katowicach.

Rafał Pietrwalski, zastępca dyrektora zarządzającego sprzedażą w segmencie klienta biznesowego Poczty Polskiej, mówił o szansie, której jego firma upatruje w e-commerce. Przypomniał, że walka o klienta rozgrywa się już nie tylko w dużych miastach, ale także w polskim powiecie.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!