Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

LOT kusi nowych pasażerów promocjami

Autor: Rzeczpospolita
12-05-2009 06:41

LOT chce przyciągnąć nowych klientów różnymi promocjami. Wśród nich "Rzeczpospolita" wymienia m.in. tańsze bilety, większą sprzedaż w internecie, a także menu wprost z hotelu Sobieski.

Wśród narzędzi promocyjnych LOT, dziennik wymienia pięćdziesięcioprocentową zniżkę na zakup drugiego biletów na któryś z rejsów zagranicznych polskiego przewoźnika. Wcześniej LOT prowadził taryfę weekendową na loty po Polsce za 296 zł, a na loty europejskie od 380 zł. Przyniosły one wzrost sprzedaży o 52 proc. i wzrost udziału sprzedaży internetowej do 10 proc.
Jak dowiedziała się "Rz" LOT razem z innymi przewoźnikami sojuszu Star Alliance, do którego należy LOT, przygotowuje specjalne oferty dla pasażerów często podróżujących.

Akcje promocyjne pozwoliły na poprawę wypełnienia samolotów linii z niewiele ponad 60 proc. do 70 proc., co gwarantuje przyzwoitą opłacalność.

Także dobra kuchnia, ma być magnesem przyciągającym pasażerów więcej płacących. Już wkrótce, jak czytamy w "Rz", menu będzie dla nich przygotowywał chef z warszawskiego hotelu Sobieski Robert Sowa.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 346 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 269 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP