LOT wchodzi na intratny rynek połączeniem do Tokio

LOT wchodzi na intratny rynek połączeniem do Tokio
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

PLL LOT uruchomił kampanię reklamową przed planowanym startem 13 stycznia stałego połączenia Warszawa - Tokio.

Trasę będą obsługiwały Boeingi 787 Dreamliner tego przewoźnika trzy razy w tygodniu.

Pasażerowie będą mieli do dyspozycji trzy klasy podróży: LOT Business Class - z restauracyjną kuchnią i rozkładanymi do pozycji leżącej fotelami, LOT Premium Economy - z dużo większą "prywatną" przestrzenią i rozbudowanym menu posiłków i napojów oraz LOT Economy Class - z indywidualnym systemem rozrywki, indywidualnymi podnóżkami i zagłówkami.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: LOT wchodzi na intratny rynek połączeniem do Tokio

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!