W ciągu ostatniego miesiąca firma BP uruchomiła w Polsce siedem nowych stacji paliw, w tym sześć partnerskich i jedną własną. Tym samym BP umocniło się na drugim miejscu w kraju pod względem liczebności sieci.
Jak przyznaje w rozmowie z wnp.pl Magdalena Kandefer, rzecznik prasowy BP w Polsce, jednocześnie jednak kilka dotychczasowych stacji partnerskich wypadło z sieci BP. Powody zakończenia współpracy mogą być różne, od najprostszego - upływu terminu obowiązywania umowy - po niespełnianie przez partnera standardów obowiązujących w sieci BP.
W efekcie na chwilę obecną w sieci BP w Polsce funkcjonują 504 stacje, w tym 238 stacji partnerskich i 28 lokalizacji przy autostradach i drogach ekspresowych. Oznacza to, że placówki partnerskie stanowią 47 proc. wszystkich stacji BP w Polsce.
BP to druga największa sieć detaliczna w Polsce, po PKN Orlen (1752 stacje), a przez Grupą Lotos (480 stacji) i firmą Shell (429 stacji).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mała ofensywa BP na rynku detalicznym