PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Można szybko poskarżyć się na złe usługi kolejowe

Autor: wnp.pl (PS)
12-05-2012 10:18

Urząd Transportu Kolejowego aktywował usługę VoiceLink, która umożliwia pasażerom szybki kontakt w sprawie dotyczących naruszenia ich praw.

Jest to standardowa łączność za pośrednictwem strony internetowej, z wykorzystaniem komputera PC wyposażonego w mikrofon i słuchawki albo notebooka z wbudowanym mikrofonem oraz głośnikiem.

Chcąc skorzystać z usługi nie trzeba rejestrować się jako użytkownik usługi u operatora i nie trzeba uzyskać indywidualnego numeru czy też spersonalizowanego identyfikatora.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 975 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

777 996 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP