Na morzu jest taniej, niż się spodziewano

Na morzu jest taniej, niż się spodziewano
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Spadek cen ropy naftowej i paliw okrętowych obniżył zdecydowanie w ubiegłym roku koszty transportu morskiego towarów w kontenerach, zarówno na liniach Azja - Europa, jak i transatlantyckich.

Pierwsze tygodnie br. nie potwierdziły zakładanych wzrostów kosztów w obszarze SECA. Obejmuje on akweny Kanału la Manche, Morza Północnego i Bałtyckiego oraz wschodnich wybrzeży Ameryki Północnej. To na nich od 1 stycznia br. obowiązują nowe normy Międzynarodowej Organizacji Morskiej - używania przez statki paliwa o obniżonej zawartości siarki - MGO (0,1 proc.), czyli droższego niż ciężkiego paliwa LSHFO (3 proc. siarki).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Na morzu jest taniej, niż się spodziewano

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!