Na polskie tory może trafić w ciągu najbliższych czterech lat nawet 1400 nowych pojazdów, wliczając w to tramwaje i pociągi metra. Marszałkowie wojewódzcy w perspektywie do 2020 r. mogą pozyskać nawet 250 elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) i ok. 90 spalinowych zespołów trakcyjnych. Dalszą aktywność zakupową zapowiada zarząd PKP Intercity.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
- KOLEJE DOLNOŚLĄSKIE ALERT | RSS
- KOLEJE MAŁOPOLSKIE ALERT | RSS
- KOLEJE MAZOWIECKIE ALERT | RSS
- KOLEJE ŚLĄSKIE ALERT | RSS
- ARRIVA ALERT | RSS
- ŁÓDZKA KOLEI AGLOMERACYJNA ALERT | RSS
- SKM TRÓJMIASTO ALERT | RSS
- SKM WARSZAWA ALERT | RSS
- PRZEWOZY REGIONALNE ALERT | RSS
- PKP INTERCITY ALERT | RSS
- WKD ALERT | RSS
- TRANSPORT KOLEJOWY ALERT | RSS
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nadchodzą złote czasy zakupu taboru pasażerskiego dla kolei?