Zmienia się specyfika przewozów, które mamy zamiar wykonywać. Przykładem mogą być przewozy intermodalne, do których kupiliśmy ostatnio nowe platformy. Chcemy realizować strategię transportów międzynarodowych przy wykorzystaniu własnych środków taborowych. Do przewozów międzynarodowych potrzebne są inne lokomotywy niż te, które mamy, stąd ostatni zakup lokomotyw wielosystemowych. Z drugiej strony rozpoczniemy produkcję własnych węglarek, bo nasz tabor w tym segmencie ma średnio trzydzieści lat - mówi Wojciech Derda, członek zarządu PKP Cargo ds. operacyjnych.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowa specyfika transportów wymaga nowego taboru