Jedna z największych na świecie firm kurierskich - DHL - otworzyła oficjalnie w Łodzi swoje centrum obsługi klienta.
- Część kadry pracuje już tutaj od pewnego czasu, bo wraz z tą inwestycją wprowadziliśmy zupełnie nowy system obsługi klienta i musieliśmy być pewni, że wszystko się uda - powiedział "Expressowi Ilustrowanemu" Tomasz Buraś , prezes DHL Express Poland.
W skład centrum wchodzi tak zwany contact center, czyli miejsce, gdzie telefonicznie, internetowo i za pomocą faksów przyjmowane są zlecenia przewozu przesyłek z całego kraju. Powstał tu także dział kontroli realizacji zleceń, w którym dyspozytorzy zarządzają pracą i układają trasy 2700 kurierów nawet z najmniejszych miejscowości.
Inwestycja kosztowała 5 milionów euro. Pracę w centrum znalazło już 150 osób, ale firma na bieżąco prowadzi rekrutację nowych pracowników.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowe centrum DHL w Łodzi