Nowy wyścig na morzu na supermegamaksy

Nowy wyścig na morzu na supermegamaksy
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Nowe zamówienia zakupu statków przez szwajcarskiego armatora MSC oraz francuskiego CMA CGM, może zwiastować początek nowej ery użytkowania mega kontenerowców (megamax). Jednostki te będą w stanie zabierać ponad 23 tys. kontenerów dwudziestostopowych (TEU).

Od czasu dostawy pierwszego na świecie megamaksu w 2013 r., Maersk McKinney Moller, mogącego przewozić 18.340 TEU, popłynęły zamówienia na coraz większe kontenerowce. Najnowszy rekord należy do OOEL Hong Kong, o zdolności przewozu ponad 21 tys. TEU, który wszedł do eksploatacji w maju tego roku.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowy wyścig na morzu na supermegamaksy

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!