Ośmiu wykonawców chce modernizować dla PKP PLK fragmenty linii kolejowej nr 274 na odcinku Wrocław - Jelenia Góra. Ich wartość wynosi od 42,43 do 58,33 mln zł netto.
Kryterium wyboru wykonawcy jest najniższa cena. Najtańszą ofertę złożyło giełdowe ZUE, które chce zrealizować inwestycję za 42,43 mln zł netto. Budżet inwestora wynosi 51,26 mln zł netto.
Poniżej pełna lista złożonych ofert (cena netto):
1. ZUE - 42,43 mln zł
2. Konsorcjum: Strabag Rail Polska, Strabag - 58,33 mln zł
3. Konsorcjum: Rubau Polska, Construcciones Rubau, Rover Alcisa (dwie ostatnie Hiszpania) - 52,31 mln zł
4. Konsorcjum: Skanska, Skanska (Czechy) - 45,02 mln zł
5. Konsorcjum: Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej Dolkom, Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Tor z Mysłowic - 48,99 mln zł
6. Konsorcjum: Eurovia Polska, ETF (Francja) - 45,29 mln zł
7. Konsorcjum: Vias y Construcciones (Hiszpania), Pol-Aqua - 51,42 mln zł
8. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budownictwa Kolejowego i Inżynieryjnego Infrakol, FI Construction z Krakowa - 43,98 mln zł
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Ośmiu chce modernizować trasę Wrocław - Jelenia Góra