Perspektywiczny, ale trudny polski rynek taboru szynowego

Perspektywiczny, ale trudny polski rynek taboru szynowego
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Ze względu na bardzo duże potrzeby wymiany przestarzałego taboru szynowego w miastach i na kolei, Polska jest jednym z najciekawszych w Europie rynków zbytu dla producentów.

- Dla grupy Alstom Polska to stale ważny i perspektywiczny rynek, mimo zrealizowanych już dostaw wagonów dla warszawskiego metra, tramwajów dla 10 miast i bliskiego przekazania pierwszych składów Pendolino - mówi Nicolas Halamek, dyrektor Alstom Transport w Polsce.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Perspektywiczny, ale trudny polski rynek taboru szynowego

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!