PKP Cargo chce budować markę pracodawcy

PKP Cargo chce budować markę pracodawcy
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Zarząd PKP Cargo SA, największego pracodawcy z grupy PKP, ogłosił przyjęcie strategii personalnej. Projekt strategii opracowany został przez Hewitt Associates, firmę doradczą z zakresu rozwiązań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi

- Liberalizacja usług przewozów towarowych oznacza wzrost międzynarodowej konkurencji. Dlatego też postanowiliśmy postawić na budowę marki pracodawcy. Chcemy, by PKP Cargo SA było postrzegane jako atrakcyjny pracodawca, z którym warto związać się na dłużej - powiedział Władysław Szczepkowski, prezes zarządu PKP Cargo SA.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!