PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

PKP PLK inwestuje w czas przejazdów

Autor: wnp.pl (tgan)
04-02-2009 12:44

Podczas Forum Nowego Przemysłu w dyskusji panelowej dotyczącej transportu kolejowego sporo mówiono o słabym wizerunku Polskich Linii Kolejowych, a nawet o braku takiego wizerunku jako odrębnej firmy w grupie PKP.

- Przez zwykłego zjadacza chleba PKP jest traktowane jak hasło, bo dla większości użytkowników wszystko jest po prostu koleją. - mówi Marek Pawlik, wiceprezes, dyrektor ds. strategii i rozwoju w PKP Polskie Linie Kolejowe SA - Czy Polskie Linie Kolejowe potrzebują budować swój wizerunek firmy, czy powinny dokładać się do wizerunku kolei jako całości? Uważam, że powinniśmy realizować to drugie rozwiązanie. Wizerunek PLK w społeczeństwie jako osobnej firmy nie jest wartością samą w sobie - istotny natomiast jest obraz kolei jako całości, bo to ma wpływ pośrednio także na nasze dochody, na nasz standing.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 734 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP