Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

PKP PR łamie prawa pasażerów?

Autor: gazeta.pl
25-07-2008 20:50

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta sprawdza, czy działania spółki PKP Przewozy Regionalne są niekorzystne dla pasażerów.

Jak mówi Kamila Kurowska z biura prasowego Urzędu, prezes UOKiK bada czy regulamin usług przewozowych tej firmy zawiera zapisy ograniczające prawa konsumentów - pisze portal gazeta.pl powołując się na IAR.
Urząd stwierdził że w sytuacji kiedy pasażer zdecyduje się skrócić podróż, PKP nie chce zwrócić pieniędzy za niewykorzystaną jej część.

Urzędnicy podkreślają, że pasażer który chce zamienić bilet w wagonie pierwszej klasy na bilet w drugiej klasie, musi otrzymać zwrot różnicy między cenami obu biletów.

Kamila Kurowska przypomina, że jeśli kupiliśmy bilet, ale z winy kolei pociąg nie przyjechał, znacząco się spóźnił albo odjechał za wcześnie, możemy ubiegać się o odszkodowanie od przewoźnika.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 227 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 269 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP