Od czerwca ruszy pilotażowy program akceptacji kart płatniczych w 200 placówkach pocztowych, informuje spółka Poczta Polska. Na przełomie lipca i sierpnia br. zostanie on rozszerzony na 4700 placówek.
Zakłada ona m.in. instalację 8500 terminali do obsługi kart płatniczych (POS) w 4700 placówkach sieci Poczty Polskiej.
Dzięki temu klienci będą mogli skorzystać z takich usług, jak: akceptacja płatności kartami VISA i MasterCard, w tym również realizowane w technologii bezstykowej, wypłata gotówki, doładowania telefonów komórkowych, cash-back (usługa, dzięki której klient może wypłacać w placówce pocztowej pieniądze przy okazji zakupów), realizacja voucherów (dokonywanie płatności m.in. w serwisach internetowych np. za usługi lub dostawy).
Wdrożenie płatności kartami to również działanie wpisujące się w rządowy Program Rozwoju Cyfrowej i Bezgotówkowej Gospodarki, a konkretnie - inicjatywę zwiększenia obrotu bezgotówkowego, informuje PP.
- Akceptacja kart to kolejna nowoczesna usługa w naszej ofercie, uruchamiana wkrótce po wdrożeniu Mobilnego Listonosza - powiedział Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający sprzedażą w segmencie klienta detalicznego w PP. - Zwiększamy zarazem dostępność naszych usług, co niewątpliwie wpłynie na wielkość sprzedaży.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Poczta Polska będzie obsługiwać klientów z kartami płatniczymi