XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Poczta Polska wprowadza nowy model sieci placówek

Poczta Polska wprowadza nowy model sieci placówek
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Profesjonalna obsługa, łatwy dostęp do usług i przyjazna atmosfera - to cele, które stawia sobie Poczta Polska otwierając we wtorek nową, modelową placówkę w Warszawie. Od środy ruszy też nowa strona internetowa Poczty Polskiej.

Nowa placówka ma wydzielone cztery strefy: pocztową (listy, paczki, wpłaty i wypłaty), bankowo-ubezpieczeniową (konta, lokaty, polisy), handlową (np. kartki pocztowe czy prasa) i samoobsługową.

W założeniach Poczty Polskiej taki podział ma rozszerzyć i poprawić jej funkcjonalność dla klientów. Oprócz wysyłania i odbierania tradycyjnej korespondencji klienci będą mogli także otworzyć konto w banku, wykupić polisę, a w strefie samoobsługowej własnoręcznie nadać przesyłkę czy odebrać list polecony.
- Zmiany to wynik konsekwentnej realizacji strategii spółki, której jednym z priorytetowych zadań jest poprawa jakości obsługi klientów - podkreśla Mariusz Zarzycki, wiceprezes Poczty Polskiej.

Nowe placówki pocztowe mają powstawać tam gdzie jest największe zapotrzebowanie na usługi grupy kapitałowej Poczty Polskiej, w miejscach najbardziej dogodnych dla klientów. Pierwszą usytuowano na warszawskim Mokotowie przy ul. Kazimierzowskiej.

Poczta Polska w najbliższym czasie uruchomi pilotażowo jeszcze dwie podobne placówki. Do końca roku ma ich powstać około 50.

Dodatkowo Poczta Polska wspólnie z Bankiem Pocztowym buduje sieć 1000 punktów dedykowanych usługom finansowym (640 pocztowych stref finansowych i 360 mikrooddziałów Banku Pocztowego).

- Chcemy aby Poczta kojarzyła się przede wszystkim z miejscem profesjonalnej obsługi klientów. To zmiana nie tylko pod względem jakości ale także funkcjonalności. Nowe placówki mają w przyjazny dla klientów sposób oferować im całą paletę produktów grupy kapitałowej Poczty Polskiej - mówi Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

W otwartej właśnie placówce pojawiało się także nowe, biało - czerwono - żółte logo Poczty Polskiej. Jego kolorystyka ma m.in. podkreślać narodowy charakter operatora.

- Nowy logotyp ma być widocznym symbolem zmian zachodzących na Poczcie. Dlatego w pierwszej kolejności zostanie wdrożony w placówkach nowego modelu oraz najbardziej reprezentacyjnych placówkach z obecnej sieci - podkreśla Janusz Wojtas.

Wprowadzanie nowego logo w placówkach będzie odbywało się stopniowo. Ze względu na skalę działalności Poczty Polskiej, która ma największą sieć placówek w kraju, nowa wizualizacja będzie wdrażana kilka lat.

Roczne wydatki na ten cel wyniosą ok 2 - 6 mln zł. Dla porównania Poczta Polska roku każdego na remonty placówek wydaje ok. 50 mln złotych. Zmiana ma przyczynić się do zwiększenia zysków ze sprzedaży wszystkich usług oferowanych przez Pocztę Polską.

Zmianom w sieci placówek towarzyszyć będzie zaplanowany na 23 stycznia start nowej strony internetowej Poczty Polskiej.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Poczta Polska wprowadza nowy model sieci placówek

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!