Profesjonalna obsługa, łatwy dostęp do usług i przyjazna atmosfera - to cele, które stawia sobie Poczta Polska otwierając we wtorek nową, modelową placówkę w Warszawie. Od środy ruszy też nowa strona internetowa Poczty Polskiej.
W założeniach Poczty Polskiej taki podział ma rozszerzyć i poprawić jej funkcjonalność dla klientów. Oprócz wysyłania i odbierania tradycyjnej korespondencji klienci będą mogli także otworzyć konto w banku, wykupić polisę, a w strefie samoobsługowej własnoręcznie nadać przesyłkę czy odebrać list polecony.
- Zmiany to wynik konsekwentnej realizacji strategii spółki, której jednym z priorytetowych zadań jest poprawa jakości obsługi klientów - podkreśla Mariusz Zarzycki, wiceprezes Poczty Polskiej.
Nowe placówki pocztowe mają powstawać tam gdzie jest największe zapotrzebowanie na usługi grupy kapitałowej Poczty Polskiej, w miejscach najbardziej dogodnych dla klientów. Pierwszą usytuowano na warszawskim Mokotowie przy ul. Kazimierzowskiej.
Poczta Polska w najbliższym czasie uruchomi pilotażowo jeszcze dwie podobne placówki. Do końca roku ma ich powstać około 50.
Dodatkowo Poczta Polska wspólnie z Bankiem Pocztowym buduje sieć 1000 punktów dedykowanych usługom finansowym (640 pocztowych stref finansowych i 360 mikrooddziałów Banku Pocztowego).
- Chcemy aby Poczta kojarzyła się przede wszystkim z miejscem profesjonalnej obsługi klientów. To zmiana nie tylko pod względem jakości ale także funkcjonalności. Nowe placówki mają w przyjazny dla klientów sposób oferować im całą paletę produktów grupy kapitałowej Poczty Polskiej - mówi Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
W otwartej właśnie placówce pojawiało się także nowe, biało - czerwono - żółte logo Poczty Polskiej. Jego kolorystyka ma m.in. podkreślać narodowy charakter operatora.
- Nowy logotyp ma być widocznym symbolem zmian zachodzących na Poczcie. Dlatego w pierwszej kolejności zostanie wdrożony w placówkach nowego modelu oraz najbardziej reprezentacyjnych placówkach z obecnej sieci - podkreśla Janusz Wojtas.
Wprowadzanie nowego logo w placówkach będzie odbywało się stopniowo. Ze względu na skalę działalności Poczty Polskiej, która ma największą sieć placówek w kraju, nowa wizualizacja będzie wdrażana kilka lat.
Roczne wydatki na ten cel wyniosą ok 2 - 6 mln zł. Dla porównania Poczta Polska roku każdego na remonty placówek wydaje ok. 50 mln złotych. Zmiana ma przyczynić się do zwiększenia zysków ze sprzedaży wszystkich usług oferowanych przez Pocztę Polską.
Zmianom w sieci placówek towarzyszyć będzie zaplanowany na 23 stycznia start nowej strony internetowej Poczty Polskiej.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Poczta Polska wprowadza nowy model sieci placówek