- Poczta Polska skupia się na tym, co daje jej rozwój. W poprzedniej dekadzie nie byliśmy innowacyjni, teraz utraconą część rynku odzyskujemy - mówił przedstawiciel Poczty Polskiej na Europejskim Kongresie Logistycznym ONECARGO w Katowicach.
Temat wywołała Edyta Kochlewska, moderująca dyskusję redaktor naczelna portalu dlahandlu.pl, pytając panelistów, jak dwudziestoprocentowy wzrost rynku e-commerce wpływa na codzienny biznes ich firm.
- Rynek e-commerce jest nastawiony na Janka Kowalskiego. On ma swoje potrzeby, oczekiwania. Chce decydować o tym, w jaki sposób dostarczone zostanie jego zamówienie - mówił Pietrwalski. - To już nie jest logistyka doręczenia przesyłek do godz. 12. Janek chce, by kurier przyjechał do niego po godz. 16. Może nawet później. Chce decydować o tym, gdzie odbierze przesyłkę.
- Pocztę Polską można lubić albo nie, ale nie można robić w Polsce e-commerce bez Poczty Polskiej - zacytował zaprzyjaźnionego przedsiębiorcę Rafał Pietrwalski.
Nie przegap najważniejszych wiadomościObserwuj nas w Google News
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Poczta Polska zapowiada walkę o powiaty