Działalność handlowa w ubiegłym roku przyniosła Poczcie Polskiej 400 mln zł przychodu - podała spółka w komunikacie. W tym roku firma zamierza pozyskać ze sprzedaży produktów w placówkach nawet pół miliarda złotych.
Od 2015 roku w Poczcie rośnie sprzedaż prasy egzemplarzowej i książek. W 2017 roku przychód z tej sprzedaży wyniósł niemal 115 mln zł, podczas gdy jeszcze w roku 2015 było to niewiele ponad 100 mln zł.
W 2018 roku Poczta Polska kontynuuje działania zmierzające do uporządkowania oferty handlowej i atrakcyjniejszego prezentowania jej w placówkach. Jak zaznaczyła spółka w komunikacie, celem jest zwiększenie przychodów o 20 proc. - chce wzmocnić swoje udziały w segmencie handlu i stać się dystrybutorem towarów pocztowych, papierniczych, biurowych i prasy.
Poczta Polska posiada ponad 7 500 placówek, filii i agencji pocztowych. Placówki są punktami oferującymi usługi komunikacyjne i finansowe lokalnym społecznościom.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Poczta Polska zwiększa przychody z handlu w placówkach