W ciągu 55 miesięcy działalności, tj. od czerwca 2011 roku, PolskiBus.com, świadczący usługi komunikacji ekspresowej na trasach krajowych i międzynarodowych, przewiózł 16 milionów pasażerów.
Do popularności usług przyczyniło się też osłabienie pozycji PKP Intercity w okresie, kiedy trwały modernizacje linii kolejowych łączących największe aglomeracje, co spowodowało niekonkurencyjne czasy przejazdów.
Tylko w 2015 roku PolskiBus.com 50 mln zł zainwestował w swój rozwój i kupił nowe autokary, otworzył 8 nowych linii i wprowadził do siatki połączeń 17 nowych miast. Pod koniec ub. roku uruchomił też kolejne połączenie międzynarodowe, do Budapesztu.
- Jestem przekonany, że przy obecnym szybkim tempie wzrostu sprzedaży biletów, już niedługo przekroczymy magiczną liczbę 20 milionów obsłużonych klientów – powiedział Piotr Pogonowski, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji tego przewoźnika.
PolskiBus.com obsługuje obecnie łącznie 23 trasy, docierając do 37 polskich miast oraz 6 w Europie. Przewoźnik należy do Souter Holding Poland i jest własnością inwestora irlandzkiego.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PolskiBus.com: 16 mln pasażerów w 55 miesięcy