Dziś z autokaru PolskiBus.com, jadącego z Gdańska do Warszawy, skorzystała dwudziestomilionowa pasażerka.
Spółka działa od ponad pięciu lat. Jej początkowy sukces zawdzięczała m.in. rozpoczętym modernizacjom linii kolejowych pomiędzy dużymi miastami.
W tym okresie wyrosła na lidera rynku regionalnych i ogólnopolskich przewozów autobusowych, dokładając szereg atutów jakościowych (dobrej klasy autobusy, dostęp do wifi), jak i polityki marketingowej (pierwszych kilka biletów można kupić za 1 zł).
Dziś samodzielnie świadczy przewozy pomiędzy 31 miastami w Polsce i Europie.
Natomiast od kwietnia tego roku spółka zaczęła rozwijać również platformę sprzedaży, do której sukcesywnie dołączają kolejni przewoźnicy, wspólnie akwirując pasażerów.
Obecnie w tym sojuszu ze spółką PolskiBus.com współpracuje ośmiu przewoźników. Dzięki temu oferta usług zwiększyła się do 48 linii i 116 miast.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PolskiBus.com przewiózł 20 mln pasażerów