Pas Berlin, Poznań, Wrocław, Praga i Katowice wydaje się być obszarem, który będzie się rozwijał gospodarczo i stwarzał podstawę do rozwoju naszych usług portowych. On już w sposób naturalny ciąży w kierunku obu naszych portów. Liczymy też na rozwój tranzytu, a w naszym przypadku kluczowe są ładunki czeskie i słowackie - mówi Zbigniew Miklewicz, prezes Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście.
- Chcąc właściwie zagospodarować potencjał portów Szczecin-Świnoujście, inwestujemy w nasz rozwój. Dobiegają końca inwestycje współfinansowane z unijnej perspektywy finansowej 2007-2013, których wartość przekroczyły 600 mln zł. W latach 2014-2020 przyspieszamy ten proces i zaplanowaliśmy zadania o wartości przeszło 1,3 mln złotych.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Porty Szczecin i Świnoujście stawiają na klientów od Berlina do Katowic