DB Schenker zmienia swą strukturę. Christoph Wolff stanie na czele nowo tworzonego segmentu przewozów towarowych wykonywanych przez Deutsche Bahn w Europie Wschodniej.
Kolejowe przewozy towarowe wykonywane przez Deutsche Bahn będą prowadzone pod szyldem DB Schenker Rail. Nowa struktura w DB składa się z pięciu segmentów biznesowych - firm z Grupy Railion, operatora towarowego w Wielkiej Brytanii - English Welsh&Scottish Railway Holding Ltd. (EWS - obecnie DB Schenker Rail (UK) Ltd.), Transfersa z Hiszpanii, włoskiego Nordcargo i działającego w Polsce PCC Rail. DB Schenker Rail ze 120 tys. wagonów i 3900 lokomotywami posiada najwiekszą flotę towarową na naszym kontynencie.
Nowa struktura zakłada także podział na segmenty Zachodni, Centralny i Wschodni oraz dwa ponadregionalne, zajmujący się transportem samochodowym oraz intermodalnym. Segment Zachodni obejmuje Wielką Brytanię, Hiszpanię, Francję i Portugalię, Centralny - Niemcy, Włochy, Holandię, Belgię, Szwajcarię, Danię i Szwecję, a Wschodni - Polskę, Czechy, Słowację, Rosję i Białoruś.
Segmentem Centrum będzie kierował Klaus Kremper, Zachodnim - Keith Heller, Wschodnim - Christoph Wolff, Samochodowym - Axel Marschall, a Intermodalnym - Hans-Georg Werner.