DHL Global Forwarding oferuje nowy produkt łączący gwarancję terminu dostawy ze zwrotem poniesionych kosztów w przypadku niedotrzymania czasu tranzytu.
Produkt DHL Air First został stworzony w odpowiedzi na sygnały z rynku. - Obejmowanie usługi gwarancją powiązaną ze zwrotem pieniędzy jest często spotykanym rozwiązaniem w innych branżach. Branża spedycyjna jest pod tym względem zupełnie nie odkrytym lądem, który postanowiliśmy zdobyć jako pionierzy. Obecna sytuacja rynkowa jest doskonałym katalizatorem wszelkich innowacyjnych rozwiązań i niestandardowych zachowań. Dlatego stworzyliśmy usługę Air First, w której proponujemy wyraźnie określone i szczegółowo sprecyzowane warunki realizacji zamówienia. W przypadku powstania opóźnień zwracamy klientowi pieniądze. Jest to więc znane na innych rynkach rozwiązanie typu money back quarantee - mówi Piotr Iwaniuk, Prezes Zarządu DHL Global Forwarding.
Nowy produkt DHL Global Forwarding charakteryzuje się tym, że firma bierze odpowiedzialność za opóźnienia frachtu wynikające nie tylko z winy DHL Global Forwarding, ale również z tych leżących po stronie współpracujących ze spedytorem podwykonawców. Do tej pory oferty firm spedycyjnych ograniczały się do standardowych gwarancji na realizację zamówienia, w większości przypadków bez realnego pokrycia w przypadku nieterminowej realizacji. DHL Global Forwarding idzie o krok dalej. - Dodatkowo, dzięki opcji money back guarantee", jako jedyni w branży za każdy dzień zwłoki oferujemy rekompensatę w postaci zwrotu pieniędzy w wysokości proporcjonalnej do opóźnienia terminu dostarczenia przesyłki - precyzuje Piotr Iwaniuk. Zgodnie z regulaminem usługi DHL Air First, każdy klient, którego przesyłka spóźni się o jeden dzień, otrzyma od spedytora rabat w wysokości 10 proc. wartości kosztów transportu. Jeśli ładunek nie dotrze w ciągu dwóch dni od upłynięcia terminu, wysokość rabatu wyniesie już 15 proc. Za kolejne opóźnienia klient otrzyma dalsze rabaty, zaś w przypadku przekroczenia dziesięciu dni w realizacji zamówienia DHL Global Forwarding zwróci klientowi pełne koszty transportu.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Prezes DHL: Do naszej nowej usługi wprowadzamy rozwiązanie typu money back quarantee