PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Prezes DHL: Do naszej nowej usługi wprowadzamy rozwiązanie typu money back quarantee

Autor: portalspozywczy.pl
13-09-2009 15:20
 Prezes DHL: Do naszej nowej usługi wprowadzamy rozwiązanie typu money back quarantee

DHL Global Forwarding oferuje nowy produkt łączący gwarancję terminu dostawy ze zwrotem poniesionych kosztów w przypadku niedotrzymania czasu tranzytu.

W odpowiedzi na coraz bardziej wyrównane stawki DHL Global Forwarding proponuje nowatorską na rynku spedycyjnym ofertę skierowaną do przedsiębiorców, dla których kluczowym czynnikiem w prowadzeniu biznesu jest, prócz ceny, czas realizacji zamówienia. DHL Air First to pierwszy produkt z zakresu frachtu lotniczego, który gwarantuje dostawę w wyznaczonym terminie oraz rabaty lub całkowity zwrot kosztów transportu w przypadku opóźnienia frachtu.
Produkt DHL Air First został stworzony w odpowiedzi na sygnały z rynku. - Obejmowanie usługi gwarancją powiązaną ze zwrotem pieniędzy jest często spotykanym rozwiązaniem w innych branżach. Branża spedycyjna jest pod tym względem zupełnie nie odkrytym lądem, który postanowiliśmy zdobyć jako pionierzy. Obecna sytuacja rynkowa jest doskonałym katalizatorem wszelkich innowacyjnych rozwiązań i niestandardowych zachowań. Dlatego stworzyliśmy usługę Air First, w której proponujemy wyraźnie określone i szczegółowo sprecyzowane warunki realizacji zamówienia. W przypadku powstania opóźnień zwracamy klientowi pieniądze. Jest to więc znane na innych rynkach rozwiązanie typu money back quarantee - mówi Piotr Iwaniuk, Prezes Zarządu DHL Global Forwarding.

Nowy produkt DHL Global Forwarding charakteryzuje się tym, że firma bierze odpowiedzialność za opóźnienia frachtu wynikające nie tylko z winy DHL Global Forwarding, ale również z tych leżących po stronie współpracujących ze spedytorem podwykonawców. Do tej pory oferty firm spedycyjnych ograniczały się do standardowych gwarancji na realizację zamówienia, w większości przypadków bez realnego pokrycia w przypadku nieterminowej realizacji. DHL Global Forwarding idzie o krok dalej. - Dodatkowo, dzięki opcji money back guarantee", jako jedyni w branży za każdy dzień zwłoki oferujemy rekompensatę w postaci zwrotu pieniędzy w wysokości proporcjonalnej do opóźnienia terminu dostarczenia przesyłki - precyzuje Piotr Iwaniuk. Zgodnie z regulaminem usługi DHL Air First, każdy klient, którego przesyłka spóźni się o jeden dzień, otrzyma od spedytora rabat w wysokości 10 proc. wartości kosztów transportu. Jeśli ładunek nie dotrze w ciągu dwóch dni od upłynięcia terminu, wysokość rabatu wyniesie już 15 proc. Za kolejne opóźnienia klient otrzyma dalsze rabaty, zaś w przypadku przekroczenia dziesięciu dni w realizacji zamówienia DHL Global Forwarding zwróci klientowi pełne koszty transportu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 465 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

777 996 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP