Programy dotyczące infrastruktury kolejowej wymagają korekt

Programy dotyczące infrastruktury kolejowej wymagają korekt
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Wieloletni program modernizacji kolei do 2023 roku (o budżecie 67 mld zł) i program remontów torów (budżet ok. 33-34 mld zł) nie wyczerpuje oczekiwań środowiska przewoźników kolejowych i organizatorów przewozów publicznych - ocenia Konrad Rogowski, starszy doradca w Departamencie Klientów Strategicznych ING Bank Śląski.

Choć programy te powstawały także w oparciu o konsultacje społeczne, to sytuacja bywa dynamiczna i zmieniają się okoliczności. I te zmienione warunki powinny być m.in. uwzględniane w realizowanych projektach, określonych jako priorytetowe.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Programy dotyczące infrastruktury kolejowej wymagają korekt

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!