Promy mogą być specjalizacją polskich stoczni

Promy mogą być specjalizacją polskich stoczni
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Chcąc utrzymać się na rynku, polscy operatorzy promowi – Polska Żegluga Bałtycka i Polska Żegluga Morska - muszą w krótkim czasie wprowadzić do eksploatacji od 8 do 10 nowoczesnych promów, z innowacyjnymi rozwiązaniami napędu i obsługi klientów.

Mogą one być zakupione za granicą, ale ze wszech miar wskazane jest, aby zostały wyprodukowane w kraju. A ponieważ podpisany został kontrakt na budowę pierwszego kontenerowca dla PŻB, może on zapoczątkować cykl budowy dalszych.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Promy mogą być specjalizacją polskich stoczni

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!