Do 2013 r. kontrakty na modernizację torów warte będą ok. 30 mld zł. Taka kwota przyciąga firmy.
Konsolidacja na rynku dopiero się zacznie. – Dziesięć firm jest zainteresowanych przejęciem PRK Kraków, którą sprzedaje Skarb Państwa. Do wzięcia może być również Feroco Zbigniewa Jakubasa, wydaje się, że to tylko kwestia ceny – dodaje Rosiński. Pod warunkiem, że spółka wyczyści kwestie opcji, na których straciła.
PRK Kraków, którego obrót w 2008 r. wyniósł 127 mln zł, może być warte ok 60 – 70 mln zł. Trudno oszacować wartość Feroco, w 2007 r. spółka miała 300 mln zł przychodu i 2 mln zł zysku, 2008 r. na pewno zakończyła stratą - pisze "Rzeczpospolita".
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Remonty polskich torów to coraz większy biznes