Rosną koszty uboczne modernizacji torów

Rosną koszty uboczne modernizacji torów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W trzecim kwartale br. o czasie przyjechało tylko 37 proc. pociągów towarowych. Był to najgorszy w tym roku taki wskaźnik kwartalny, o fatalnych skutkach dla przewoźników i ich klientów, pogarszających konkurencyjność kolei w relacji do transportu drogowego. Problem ten uderza także w zarządcę infrastruktury, który będzie musiał płacić za opóźnienia. Z czego?

  • Średni czas opóźnień pociągów towarowych w trzecim kwartale sięgał równo 10 godzin.
  • W porównaniu do poprzedniego kwartału (496 minut opóźnień) pogorszył się o około 20 proc., a w porównaniu do pierwszego (427 minut opóźnień) – o 29 proc., wynika z danych opublikowanych przez Urząd Transportu Kolejowego.
  • Ponad ¾ stanowiły pociągi opóźnione powyżej 2 godzin.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rosną koszty uboczne modernizacji torów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!