Firma Teleroute, należąca do koncernu Wolters Kluwer, będąca wiodącym w Europie dostawcą usług elektronicznych oraz innowacyjnych rozwiązań dla branży transportowej i logistycznej poinformowała, że trwająca od połowy lutego 2007 roku kampania promująca korzystanie z giełdy ładunków Teleroute przyniosła bardzo pozytywne efekty.
Dzięki swojej europejskiej sieci, firma Teleroute mogła wdrożyć kampanię promocyjną obejmującą 27 krajów zachodniej i wschodniej Europy. Celem kampanii jest dostarczenie klientom jeszcze większych korzyści wynikających z korzystania z giełdy transportowej Teleroute oraz pomocy firmom transportowym w rozwijaniu biznesu w Europie Wschodniej, a także w znalezieniu nowych partnerów w tym regionie.
Wszystkie firmy transportowe z Europy Wschodniej do końca lipca mogą korzystać ze specjalnych warunków promocyjnych Teleroute PRO, kompleksowego systemu dostępu do giełdy Teleroute. Firma Teleroute uruchomiła specjalny serwis informacyjny, który na bieżąco przesyła informacje o nowych ofertach w giełdzie ładunków Teleroute, do użytkowników, którzy mogą być nimi zainteresowani.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Rośnie giełda transportowa Teleroute