Samolot wleciał w "trującą" chmurę?

Po długotrwałym badaniu, funkcjonariuszom Niemieckiego Federalnego Biura Badania Incydentów Lotniczych (BFU) nie udało się znaleźć źródła zapachu, które było powodem zaburzenia pracy pilotów Airbusa A319, podczas podejście do lotniska Kolonia/Bonn.

Incydent miał miejsce 19 grudnia 2010 roku. Dotyczył samolotu Germanwings lecącego z Wiednia, ze 142 pasażerami na pokładzie.

Pomimo czterogodzinnego opóźnienia, spowodowanego silnymi opadami śniegu, większość lotu odbywała się normalnie. Ok. 21:30 samolot zaczął zniżać lot przy podejściu do ILS Kolonia.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Samolot wleciał w "trującą" chmurę?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!