Firma kurierska Siódemka zmieniła status organizacyjno-prawny, przekształcając się w spółkę akcyjną.
Firma zdecydowała się na zmianę oznakowania floty i strojów kurierów. Nowy design oparty jest na znakach identyfikacyjnych sportowych samochodów. Charakterystycznym elementem nowej wizualizacji jest siódemka w kole na czerwonym pasku, na wzór symboli umieszczanych na rajdowych pojazdach.
Do tej pory zmiana oznakowania floty została przeprowadzona w Warszawie. Do końca sierpnia nowy design zyskają auta na terenie całego kraju, a do końca roku wszystkie placówki firmy Siódemka wyposażone zostaną w nowe elementy identyfikacji wizualnej. Wprowadzone zmiany objęły także wizerunek kurierów. Będą oni prezentować się w czerwonej koszulce z emblematem siódemki na piersi i białym logo na plecach. Celem wprowadzenia nowej szaty graficznej jest ujednolicenie trzech elementów wizerunkowych firmy - logo, samochodu i kuriera.
Siódemka S.A. od 1998 roku świadczy usługi kurierskie. Oferuje przesyłki lokalne, krajowe oraz międzynarodowe.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Siódemka zmieniła status organizacyjno-prawny